сряда, 18 август 2010 г.

Обещаваме си,че ще се видим отново
Лицата ни са прорязани от изнасилени усмивки и дълбоки сенки
Приятелството ни беше спонтанно, срокът му на годност изтича другиден

Много сбогувания ми се насъбраха напоследък
И все ще се видим отново
Светът е малък,плановете-големи,а аз се чувствам все по-нищожен

Смеем се като за последно,гледаме снимка на котка и се заливаме от смях
А бутилките седят непокътнати на масата
Смеем се и страшно ми се плаче

Нямам сила да го погледна в очите,защото и те смеят тъжно
Седим един до друг няпряко на леглото и солидарно се разсейваме
Ще ми липсваш,човече,бъди щастлив напук на живота

От снощи ми е гадно,той я изпрати до летището и дойде да пием по едно
Поседяхме в празната и стая и пихме,но не докрай
Това беше вечер,която исках да запомня

Случайно се запознах с всички,но вече не вярвам в случайността
Добрите хора се намират,а после се разделят
И спомените биха избледнели,ако не се сбогувахме бавно...

Няма коментари:

Публикуване на коментар