сряда, 1 юли 2009 г.

Жената


Жената-вдъхновение е рядкост,
но е удоволствие за сетивата,
и пак в главата ми върти се пакост,
и без предпазител е мъжката граната.

И е готова да избухне и да те разкъса,
и ще те боли, и ще ти хареса,
ще излъчваш бяло сияние и черна покруса,
не, няма по-красива от теб, принцесо.

Обичам да ти свалям звезди,
обичам и да се правя на оригинален,
обичам и да се събуждам, облян в мечти
и да се давя в палави желания.

Създадена си да даряваш удоволствие,
а то идва след плътта,
върни ми разума...мой си е...
не...недей...и пак облива ме потта.

Но не от тази гадната,
това е потта на удоволствието,
това е магията от вечността открадната,
това е да си бил с жена...

1 коментар:

  1. Това произведение ме трогна , наистина много ми хареса успех за напред!

    ОтговорИзтриване